Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.09.2018 21:00 Publikacja: 18.09.2018 21:00
Smartfon może otwierać drzwi do pokoju, regulować klimatyzację czy oświetlenie.
Foto: AdobeStock
W hotelu Hilton w amerykańskiej Wirginii testowany jest robot IBM, który dostarczając informacje klientom, uczy się ludzkiej mowy. Jak podaje zajmująca się doradztwem inwestycyjnym na rynku nieruchomości firma Walter Herz, roboty pracują m.in. w hotelu Sheraton w Los Angeles, Luma Hotel Times Square w Nowym Jorku czy Singapore Hotel Jen. Część z nich potrafi dostarczyć bagaż i zamówione rzeczy do pokoi gości, donieść je do samochodu, a także obsługiwać usługi check-in i check-out. – Niektóre z wprowadzanych innowacji wydawać się mogą dość futurystyczne i kojarzyć bardziej z science fiction niż z ogólnodostępnymi, standardowymi usługami – stwierdza Katarzyna Tencza, dyrektor w dziale hotelowym Walter Herz.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Sektor budownictwa, ze względu na swoją złożoność, jest szczególnie narażony na zjawisko zatorów płatniczych. Aż...
Sensory, drony czy AI pomagają, choć nie są lekarstwem na strukturalny deficyt rąk do pracy w budownictwie.
W dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości rynkowej przedsiębiorcy muszą umiejętnie zarządzać ryzykiem występ...
Wcześniejsze problemy z pozrywanymi łańcuchami dostaw, w połączeniu z obecnymi spadkami koniunktury w europejski...
70 proc. liderów jest zdania, że nowa rola działów HR polega na uwolnieniu w pełni ludzkiego potencjału. Sprzymi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas