Reklama

Gości zaczynają już obsługiwać roboty

W hotelarstwie dokonuje się transformacja technologiczna. Gości obsługują wirtualni asystenci, klucze do pokoju zastępowane są przez smartfony.

Publikacja: 18.09.2018 21:00

Smartfon może otwierać drzwi do pokoju, regulować klimatyzację czy oświetlenie.

Smartfon może otwierać drzwi do pokoju, regulować klimatyzację czy oświetlenie.

Foto: AdobeStock

W hotelu Hilton w amerykańskiej Wirginii testowany jest robot IBM, który dostarczając informacje klientom, uczy się ludzkiej mowy. Jak podaje zajmująca się doradztwem inwestycyjnym na rynku nieruchomości firma Walter Herz, roboty pracują m.in. w hotelu Sheraton w Los Angeles, Luma Hotel Times Square w Nowym Jorku czy Singapore Hotel Jen. Część z nich potrafi dostarczyć bagaż i zamówione rzeczy do pokoi gości, donieść je do samochodu, a także obsługiwać usługi check-in i check-out. – Niektóre z wprowadzanych innowacji wydawać się mogą dość futurystyczne i kojarzyć bardziej z science fiction niż z ogólnodostępnymi, standardowymi usługami – stwierdza Katarzyna Tencza, dyrektor w dziale hotelowym Walter Herz.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Analizy Rzeczpospolitej
E-zakupy coraz mocniej zanurzone w technologii
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Analizy Rzeczpospolitej
Krajowy rynek farmaceutyczny w ważnym momencie
Analizy Rzeczpospolitej
Wynajem aut rośnie, ale kłopotów w tej branży też nie brakuje
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Analizy Rzeczpospolitej
Analiza danych mocno zyskuje na znaczeniu
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama