Aktualizacja: 24.05.2017 07:15 Publikacja: 23.05.2017 20:52
2 zdjęcia
ZobaczFoto: Fotolia
Rynek produktów dla dzieci rozwija się niezależnie od zawirowań koniunktury. Według firmy doradczej PMR po dwóch latach niższej dynamiki w 2014 r. rynek ten wzrósł o 3,2 proc. – W kolejnych latach powinien zwiększać się w tempie 4–5 proc. rocznie. Na sytuację rynkową w Polsce będzie pozytywnie wpływać ożywienie gospodarcze i wzrost wydatków konsumenckich – podaje PMR w raporcie.
Nie można zapominać o dodatkowym impulsie w postaci programu 500+, z tytułu którego na rynek trafiać będzie ponad 20 mld zł rocznie. – Z drugiej jednak strony rozwój rynku będzie hamowany niską liczbą urodzeń dzieci, których – według prognoz GUS – będzie przybywać coraz mniej – podaje PMR.
Rynek e-handlu w Polsce mimo dużego poziomu dojrzałości wciąż rozwija się bardzo dynamicznie. Według PwC do 2028...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Setki sklepów rocznie migruje z dotychczasowych rozwiązań na platformę IdoSell.
Narzędzia IT odgrywają kluczową rolę w rozwoju e-commerce. Przyspieszają obsługę i logistykę oraz pozwalają lepi...
Postępująca transformacja cyfrowa napędza rynek e-commerce. Jego wartość systematycznie rośnie. Przestrzeń do zw...
Co czwarty Polak nie jest w stanie pokryć wydatków swojego gospodarstwa domowego miesięcznymi zarobkami (21 proc.).
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas