fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Kazachstan - brama ekspansji na Azję

Marek Steć
materiały prasowe
Prywatyzacja kazachskich przedsiębiorstw jest szansą dla polskich firm – mówi dyrektor generalny Seleny Kazachstan Marek Steć.

Rz: W grudniu 2016 roku Selena oddała do użytku drugą fabrykę w Kazachstanie – tym razem w Astanie. Jakie macie plany związane z uruchomieniem zakładu?

Przede wszystkim chcielibyśmy jak najszybciej osiągnąć pełną moc tej fabryki. Powinno to się udać w ciągu dwóch lub trzech lat.

Drugim celem jest dalsze umocnienie się na rynku produktów z wyższej półki cenowej, dla klientów szukających wartości dodanej. To są na przykład suche zaprawy, wytwarzane w lokalnym zakładzie w Astanie. Wielkość tego tradycyjnego rynku szacowana jest na 700 mln – 1 mld ton rocznie.

Z kolei w segmencie tradycyjnej chemii budowlanej, to jest pianach, pianoklejach czy silikonach, jesteśmy zdecydowanym liderem w Kazachstanie. Od wielu lat sprzedajemy na nim towar pod własną marką Tytan, która jest najchętniej wybierana przez profesjonalistów. Na tę pozycję pracowaliśmy przez 15 lat obecności tutaj.

Nie chcieliśmy tego robić od początku w segmencie suchych zapraw (chodzi o ...

Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA