Reklama
Rozwiń
Reklama

Mariusz Jańczuk, prezes Itaki: Każdy kryzys uczy czegoś nowego

Potrzeba nam trzech, czterech lat, aby popyt wrócił do poziomu z 2019 roku – mówi Mariusz Jańczuk, prezes biura podróży Itaka.

Publikacja: 19.05.2021 21:00

Mariusz Jańczuk, prezes Itaki: Każdy kryzys uczy czegoś nowego

Foto: materiały prasowe

W 2019 r. turystyka biła w Polsce i na świecie rekordy. I wtedy ta rozpędzona lokomotywa zderzyła się ze ścianą pandemii. Był pan na to przygotowany?

W lutym 2020 r. zrozumieliśmy, że to nam może bardzo zagrozić, choć nikt wówczas nie miał takiej wyobraźni, żeby zdać sobie sprawę ze skali zagrożenia. To był szok.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Dlaczego sukces lepiej widać z zewnątrz
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Nie ma darmowych lunchów. Regulacji też
Opinie Ekonomiczne
Marcin Piasecki: Narodowa obronność na pół gwizdka
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jesteśmy mistrzami świata. W prokrastynacji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama