Reklama
Rozwiń
Reklama

Spór o media publiczne w kampanii prezydenckiej

Sytuacja publicznych nadawców po raz kolejny zajmuje zarówno rządzącą koalicję, jak i polityków opozycji.

Aktualizacja: 19.05.2020 06:21 Publikacja: 18.05.2020 18:56

Szymon Hołownia przedstawił własną „listę przebojów politycznych”

Szymon Hołownia przedstawił własną „listę przebojów politycznych”

Foto: Reporter, Adam Burakowski

Drugi raz w ostatnich miesiącach wydarzenia wokół mediów publicznych stają się tematem bieżącej polityki. Poprzednio kwestia finansowania TVP doprowadziła do pierwszego w tym roku poważnego przesilenia politycznego w ekipie rządzącej. Teraz media publiczne ponownie są w centrum uwagi za sprawą wydarzeń wokół radiowej Trójki. Ale nasi rozmówcy przestrzegają przed porównywaniem tych wydarzeń, chociaż politycy Zjednoczonej Prawicy zdążyli już w różny sposób odnieść się do sprawy.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Wydarzenia
Poznaliśmy nazwiska laureatów konkursu T-Mobile Voice Impact Award!
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Wydarzenia
Totalizator Sportowy ma już 70 lat i nie zwalnia tempa
Polityka
Andrij Parubij: Nie wierzę w umowy z Władimirem Putinem
Materiał Promocyjny
Ubezpieczenie domu szyte na miarę – co warto do niego dodać?
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Reklama
Reklama