Jest on autorem nowego logo Warszawskiego Transportu Publicznego, które w ubiegłym tygodniu pojawiło się na pojazdach komunikacji miejskiej w stolicy.
Nowe logo – stylizowana literą „t" miało przypominać warszawską Syrenkę, ale wielu osobom, kojarzy się bardziej kojarzy się z PRL-owskim programem telewizyjnym.
ZTM tłumaczył zmianę próbą ujednolicenia znaków graficznych pojawiających się na pojazdach transportu miejskiego.
Do tej pory były one różne: logotypy Zarządu Transportu Miejskiego oraz poszczególnych przewoźników, na pojazdach był też znak „Zakochaj się w Warszawie komunikacyjnej" czy herb stolicy.
Na konkurs ogłoszony przez miasto wpłynęło 189 prac. Wygrał projekt firmy TypeThree z literką "t". Zwycięzcy otrzymali nagrodę w wysokości 70 tys. zł. - Choć nawiązuje do tradycji to jednocześnie jest szalenie nowoczesny i bardzo długo się nie zestarzeje – informowali urzędnicy.