Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 31.03.2021 15:58 Publikacja: 31.03.2021 15:37
Foto: Bloomberg
Kilkudniowa walka o zwodowanie japońskiego „Ever Given" zmniejszy zyski firm reasekuracyjnych, ale nie powinna zbytnio osłabić ich wiarygodności kredytowej, jedynie spowoduje wzrost stawek za reasekurację w żegludze — ocenia agencja.
Utknięcie kontenerowca w kanale spowodowało niemal dwukrotny wzrost stawek wynajmu zbiornikowców do przewozu produktów naftowych, doszło też do zakłóceń w światowych łańcuchach dostaw grożąc kosztownymi opóźnieniami dla firm, które już miały do czynienia z ograniczeniami wynikającymi z pandemii. „Ostateczne straty będą zależeć od czasu uwalniania kontenerowca i od tego, kiedy zostanie przywrócony normalny ruch statków na kanale, ale Fitch ocenia, że te straty mogą spokojnie wynieść kilkaset milionów euro" — stwierdza komunikat agencji cytowany przez Reutera.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Z początkiem września do użytku weszła nowa aplikacja. Dzięki niej kierowcy nie muszą już po szkodzie spisywać p...
Największy polski ubezpieczyciel wzmacnia swoją ofertę życiową. Klientom oferuje wsparcie w ciężkiej chorobie i...
Rada nadzorcza PZU, po konkursie, powierzyła funkcję prezesa Bogdanowi Benczakowi. Nowy prezes będzie kierował t...
Rada nadzorcza PZU wskazała następcę Andrzeja Klesyka na stanowisko prezesa zarządu spółki. Potwierdziły się nie...
Po niespodziewanym odwołaniu Andrzeja Klesyka z funkcji prezesa PZU trwają próby wyłonienia jego następcy. Wybór...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas