Koronawirus wzmocnił stacje newsowe

O średnio ponad 2 procent udziałów w rynku zyskiwały kanały informacyjne po ogłoszeniu pandemii.

Aktualizacja: 06.06.2020 16:56 Publikacja: 04.06.2020 19:41

Koronawirus wzmocnił stacje newsowe

Foto: Fotorzepa/ Jerzy Dudek

W grupie 16–49 lat liderem jest TVN, ale najwięcej widzów zyskał Polsat News. Wzrosła rola portali internetowych, a widzowie w obliczu największego zagrożenia koronawirusem i wprowadzanych obostrzeń, a więc w okresie marzec–kwiecień, znacznie częściej niż w analogicznym okresie 2019 r. wybierali stacje newsowe. W marcu najczęściej oglądany pośród nich TVN 24 w grupie wiekowej 16–49 zanotował skok z 2,31 do 4,83 proc. udziału w rynku. Drugie TVP Info z 1,20 do 3,65 proc., zaś Polsat News z 0,54 do 2,49 proc. W kwietniu w tej samej grupie wiekowej liderem był TVN 24 (3,88 proc.), drugie TVP Info (3,06 proc.), trzeci Polsat News (2,23 proc.). Dane za Nielsen Audience Measurement.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Telewizja
„The Last of Us” bije rekord w Ameryce, a zagrożenie rośnie
Telewizja
„Duduś”, który skomponowała muzykę „Stawki większej niż życie” i „Czterdziestolatka”
Telewizja
Agata Kulesza w akcji: TVP VOD na podium za Netflixem, Teatr TV podwoił oglądalność
Telewizja
Teatr TV i XIII księga „Pana Tadeusza" napisana przez Fredrę
Telewizja
Teatr TV odbił się od dna. Powoli odzyskuje widownię i artystów
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem