Aktualizacja: 06.06.2020 16:56 Publikacja: 04.06.2020 19:41
Foto: Fotorzepa/ Jerzy Dudek
W grupie 16–49 lat liderem jest TVN, ale najwięcej widzów zyskał Polsat News. Wzrosła rola portali internetowych, a widzowie w obliczu największego zagrożenia koronawirusem i wprowadzanych obostrzeń, a więc w okresie marzec–kwiecień, znacznie częściej niż w analogicznym okresie 2019 r. wybierali stacje newsowe. W marcu najczęściej oglądany pośród nich TVN 24 w grupie wiekowej 16–49 zanotował skok z 2,31 do 4,83 proc. udziału w rynku. Drugie TVP Info z 1,20 do 3,65 proc., zaś Polsat News z 0,54 do 2,49 proc. W kwietniu w tej samej grupie wiekowej liderem był TVN 24 (3,88 proc.), drugie TVP Info (3,06 proc.), trzeci Polsat News (2,23 proc.). Dane za Nielsen Audience Measurement.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Pierwszy odcinek drugiego sezonu „The Last of Us” w Ameryce przyciągnął 5,3 miliona widzów na kanale HBO i platf...
W filmie był Andrzej Wajda, a w muzyce filmowej Jerzy „Duduś” Matuszkiewicz. – To był prawdziwy gigant – mówi o...
Stało się to, co przewidywaliśmy: wystarczyło zdjąć z TVP klątwę bojkotu odbiorców, którzy kojarzyli telewizję p...
Do reżyserii Teatru TV wraca Wojciech Smarzowski i Krzysztof Zanussi, pierwszy spektakl wystawi Jan Holoubek i z...
Od czasu premier nowej dyrekcji Teatru TV (maj 2024) jego widownia wzrosła w minionym roku o 2,5 mln widzów (wob...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas