Reklama

Apple chciało sloganem wbić szpilę konkurencji. Być może wbiło sobie

„Co zdarzyło się w Twoim iPhonie, zostaje w Twoim iPhonie” deklaruje gigant. Ktoś jednak zapomniał, że slogan ten może się bardzo, ale to bardzo źle kojarzyć.

Aktualizacja: 09.01.2019 05:22 Publikacja: 08.01.2019 15:34

Apple chciało sloganem wbić szpilę konkurencji. Być może wbiło sobie

Foto: AFP

W Las Vegas rozpoczyna się konferencja CES, na która przyciąga miłośników gadżetów z całego świata, a dla producentów jest świetną okazją do promocji własnych wyrobów. Znana z kasyn i sloganu „co wydarzyło się w Vegas, zostaje w Vegas” stolica hazardu zainspirowała Apple do reklamowania się w czasie CES sloganem “What happens on your iPhone, stays on your iPhone” (Co zdarzyło się w Twoim iPhonie, zostaje w Twoim iPhonie) umieszonym na plakacie wiszącym przed miejscem konferencji. W której Apple tradycyjnie nie uczestniczy.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Deregulacja: już 65 postulatów jest w ustawach, Nawrocki podpisał 33 rozwiązania
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Biznes
„Haniebne drewno.” Europa po cichu korzysta z wylesiania lasów na Borneo
Biznes
Trump i Putin bez spotkania, USA i Australia o metalach, Automitve w napięciu
Biznes
Etyka w biznesie – inwestycja czy kaprys regulatorów
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Patronat Rzeczpospolitej
Innowacja wymaga odwagi
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama