Firma Sunrise Soap umieściła na swoim profilu na Facebooku kadr z kamery przemysłowej, na którym widać klientkę ich sklepu. Kobieta jest poszukiwana, ponieważ nie otrzymała darmowej próbki mydła - która przysługuje każdemu klientowi odwiedzającemu sklep po raz pierwszy. Teraz właściciele drogerii chcą ją za to przeprosić.

"Jesteśmy winny tej cierpliwej, grzecznej, uroczej klientce darmowe mydło, darmową pomadkę i ogromne przeprosiny" - czytamy w poście. "Nie została obsłużona po królewsku, tak jak powinniśmy ją potraktować" - dodaje autor wpisu.

Pracownica sklepu, Candy Gingerich podkreśla, że choć klientka prawdopodobnie nie wspomina wizyty w drogerii źle, to jednak pracownicy "wiedzą, że nie dali jej 100 procent tego, co powinna otrzymać".

Gingerich zrzuca to na zmęczenie spowodowane 14-godzinnym dniem pracy w związku z sezonem przedświątecznym.

Pracownicy sklepu proszą znajomych, aby udostępniali zdjęcie klientki na Facebooku licząc na to, że uda im się ją znaleźć i przeprosić".