Green Caffe Nero w partnerstwie z Glovo rusza z dostawami, oferta dostępna jest dla klientów z terenu Warszawy, Krakowa i Wrocławia. Wcześniej w podobny model weszła sieć Costa, która prowadzi dostawy w partnerstwie z Uber Eats. Green Caffe Nero podaje, że po kilkutygodniowym pilotażu usługi obejmującym dokładną weryfikację jakości dostaw, rusza z dostawą napojów, lunchów i kanapek oraz ciast ze stałej oferty. Dostawy będą odbywały z zachowaniem obowiązującego reżimu sanitarnego, a napoje i posiłki jak zawsze przygotowywane będą z uwzględnieniem wszelkich wytycznych dotyczących zasad higieny i bezpieczeństwa.

– Już siódmy miesiąc z rzędu nie jesteśmy z powodu zakazów w stanie tego oferować i jedyną możliwością skorzystania z naszej oferty pozostawała sprzedaż na wynos. Postanowiliśmy te możliwość poszerzyć i wraz z Glovo od teraz oferujemy naszym gościom dowóz naszych napojów i jedzenia do domu lub biura – powiedział Adam Ringer, prezes firmy. Zamówienia będą realizowane z wykorzystaniem technologii Q-Commerce od Glovo. To system ultraszybkiej dostawy w maksymalnie 30 minut od złożenia zamówienia.

– Napoje przygotowywane są w momencie pojawienia się kuriera w wybranym lokalu, aby zapewnić odpowiednią temperaturę, a na czas transportu kubki są odpowiednio zabezpieczone, co gwarantuje ich stabilność podczas dostawy – dodał Adam Ringer.

– Nasza współpraca świetnie wpisuje się w cel, jaki postawiliśmy sobie – rozszerzanie sieci partnerstw o nowe, ciekawe dla klientów kategorie. Chcemy, by nasza oferta spełniała oczekiwania nawet najbardziej wymagających użytkowników – powiedział Carlos Silván, dyrektor generalny Glovo Polska.