Reklama
Rozwiń
Reklama

Nestlé: Sojusz dla Młodych wesprze ich w czasach pandemii

300 firm zaangażowanych w Alliance for YOUth, czyli Sojusz dla Młodych - inicjatywę koncernu Nestlé na rzecz walki z bezrobociem wśród młodzieży, ogłosiło we wtorek dodatkowe zobowiązania. Zaoferują młodym ludziom 300 tys. nowych miejsc pracy, staży i praktyk do 2025 r.

Publikacja: 27.10.2020 12:02

Nestlé: Sojusz dla Młodych wesprze ich w czasach pandemii

Foto: Bloomberg

- Chcemy dać młodym ludziom wiarę w przyszłość, a także możliwość zdobycia umiejętności i doświadczenia - podkreślał Marco Settembri, prezes Nestlé Europe, Middle East and North Africa ogłaszając podczas wtorkowej e-konferencji prasowej nowe zobowiązanie podjęte przez Nestlé i 300 innych firm zaangażowanych w rozwijany od jesieni 2013 r. projekt Alliance for YOUth, czyli Sojusz dla Młodych.

Inicjatywa, dzięki której pierwszą pracę, staż czy praktykę zdobyło już ok. 450 tysięcy młodych ludzi (do 30. roku życia) w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce, teraz chce wesprzeć „pokolenie lockdownu”. Tym bardziej, że pandemia zwiększyła liczbę bezrobotnych do 30. roku życia o 28 milionów. 

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Drożyzna kawie nie odpuszcza, ceny znów wzrosły o ponad 30 proc.
Przemysł spożywczy
Załamanie eksportu z Sinciangu: chiński koncentrat zalega w magazynach
Przemysł spożywczy
Pozew żony Henryka Kani blokuje spłatę 880 mln zł długów. Czeka 583 wierzycieli
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama