Reklama
Rozwiń
Reklama

Wielki spadek zysku netto Żywca mimo wzrostu przychodów

Zysk netto grupy Żywiec spadł o 28 proc. w ubiegłym roku do 234 mln zł, choć przychody wzrosły o 7 proc. do 3 570 mln zł. Na wynik wpłynął zakup Browaru Namysłów.

Aktualizacja: 12.02.2020 09:06 Publikacja: 12.02.2020 09:01

Wielki spadek zysku netto Żywca mimo wzrostu przychodów

Foto: Stock Adobe

W opublikowanych dziś rano wynikach Grupy Kapitałowęj Żywiec spółka wykazała zaskakujące dane W 2019 roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy wzrosły o 7 proc. i wyniosły 3 570 mln zł z 3 324 mln zł w 2018 r. W tym czasie jednak skonsolidowany zysk z działalności operacyjnej spadł o 22 proc. do 325 mln zł z 415 mln zł rok wcześniej. W omawianym okresie grupa osiągnęła też jedynie 234 mln zł zysku netto, wobec 324 mln zł w poprzednim okresie.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama