Aktualizacja: 03.05.2020 21:00 Publikacja: 03.05.2020 21:00
Foto: Adobe Stock
Fryzjer, kosmetyczka, fizjoterapeuta – a w praktyce każdy, komu stan epidemiczny zablokował możliwości wykonywania usług i odciął źródło dochodów, może teraz zaproponować swoim klientom wykupienie „voucheru przyszłości", który pozwoli zrealizować usługę po powrocie fachowca na rynek. Taką współpracę promuje i ułatwia uruchomiona przed miesiącem inicjatywa społeczna #Empatomat – #empatyczne innowacje.
– Chcemy zachęcić małych przedsiębiorców i ich klientów, by o siebie wzajemnie dbali, a także pokazać, że wspólne działania zbudowane na empatii i zaufaniu pomogą nam wszystkim przejść ten trudny czas w godny sposób – mówi Ewa Sowińska, biegły rewident i jedna z inicjatorek projektu.
Chociaż aż 71 proc. Polaków 60+ chciałoby pracować, to tylko co trzecia osoba z tej grupy jest zawodowo aktywna....
Bez odgórnych nakazów, ale za to z rocznym pilotażem, który sprawdzi różne modele skrócenia tygodnia pracy – tak...
Brytyjskie oferty zatrudnienia wywołują rosnące zainteresowanie Amerykanów. Po powrocie Donalda Trumpa do władzy...
Jeszcze w tym półroczu ma ruszyć wyczekiwana przez biznes digitalizacja procesów obsługi obcokrajowców, a za trz...
Rozmowa rozstaniowa jest wyzwaniem dla szefa i traumą dla pracownika. Obu stronom pomogą wskazówki ekspertów.
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas