Reklama

Ponad 600 tys. zł za referendum, którego nie będzie

Ponad 600 tys. zł kosztowały objazdowe konsultacje, podczas których Kancelaria Prezydenta ustalała, jakie pytania powinny paść podczas zaproponowanego przez Andrzeja Dudę referendum konstytucyjnego. O tym, że referendum nie będzie, zdecydował Senat.

Aktualizacja: 06.08.2018 17:46 Publikacja: 06.08.2018 15:50

Andrzej Duda

Andrzej Duda

Foto: Fotorzepa, Piotr Guzik

amk

Jak pisze RMF FM, na kwotę 610 tys. zł składa się 100 tys. zł wydanych na 37 konferencji, podczas których ustalano treść pytań referendalnych.

180 tys. złotych przeznaczono na imprezę, która odbyła się na Stadionie Narodowym. Podsumowywano wówczas pierwszy etap kampanii referendalnej.

Kolejne 330 tys. pochłonęły koszty promocji - ulotki, spoty reklamowe i ogłoszenia w gazetach.

Czytaj także: Sondaż: Czy już pora zmienić konstytucję

Do kwoty ogólne 610 tys zł dochodzą koszty delegacji pracowników Kancelarii Prezydenta RP, którzy brali udział w wymienionych już działaniach. Kancelaria Prezydenta tych kosztów nie podaje, bo są one wliczane do "ogólnej puli wydatków pracowniczych KPRP".

Reklama
Reklama

Senat głosami Prawa i Sprawiedliwości odrzucił proponowane przez prezydenta referendum, które miałoby się odbyć w dniach 10-11 listopada i - według Andrzeja Dudy - odpowiedzieć na pytanie, co należałoby zmienić w ustawie zasadniczej.

Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Polityka
Minister zdrowia: Składka zdrowotna już nie wystarcza na finansowanie ochrony zdrowia
Polityka
Estera Flieger: Gambit Donalda Tuska w Berlinie
Polityka
Szara eminencja Sejmu. Kim jest myśliwy, któremu ufają wszyscy marszałkowie?
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Polityka
Najnowszy sondaż partyjny. Poparcie tracą i KO i PiS, zyskuje Konfederacja
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama