Panny, kawalerowie, swaci oraz ich służba

Netflix pobił własny rekord. W ciągu czterech tygodni od premiery aż 82 mln subskrybentów z całego świata obejrzało „Bridgertonów". W rzeczywistości widownia serialu była jeszcze większa. Wielu widzów oglądało go przecież z osobą ukochaną bądź nawet w towarzystwie całej rodziny. Ponadto cieszył się on olbrzymim zainteresowaniem w sieci. Idealnie trafił w gusta masowego widza i z łatwością zdeklasował dotychczasowy hit platformy – „Wiedźmina".

Publikacja: 19.03.2021 18:00

Panny, kawalerowie, swaci oraz ich służba

Foto: LIAM DANIEL/NETFLIX

Trzeba przyznać, że miał ułatwione zadanie. W ciągu minionego roku Netflixowi przybyło blisko 40 mln użytkowników, którzy ze względu na ograniczenia związane z pandemią spędzali więcej czasu przed ekranami. Nie bez znaczenia wydaje się również to, że producenci coraz lepiej znają gusta widowni, bo dzięki platformie zbierają olbrzymie ilości danych o jej użytkownikach. Dokładnie zatem wiedzą, co zachęca ludzi do oglądania konkretnych seriali, jakiego typu produkcje cieszą się największym wzięciem i z jakich powodów się podobają. To bardzo cenne wskazówki pozwalające przygotować produkt spełniający oczekiwania możliwie szerokiej grupy odbiorców.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Plus Minus
Podcast „Posłuchaj Plus Minus”: Sztuczna inteligencja zabierze nam pracę
Plus Minus
„Samotność pól bawełnianych”: Być samotnym jak John Malkovich
Plus Minus
„Fenicki układ”: Filmowe oszustwo
Plus Minus
„Kaori”: Kryminał w świecie robotów
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Plus Minus
„Project Warlock II”: Palec nie schodzi z cyngla