Reklama

Panny, kawalerowie, swaci oraz ich służba

Netflix pobił własny rekord. W ciągu czterech tygodni od premiery aż 82 mln subskrybentów z całego świata obejrzało „Bridgertonów". W rzeczywistości widownia serialu była jeszcze większa. Wielu widzów oglądało go przecież z osobą ukochaną bądź nawet w towarzystwie całej rodziny. Ponadto cieszył się on olbrzymim zainteresowaniem w sieci. Idealnie trafił w gusta masowego widza i z łatwością zdeklasował dotychczasowy hit platformy – „Wiedźmina".

Publikacja: 19.03.2021 18:00

Panny, kawalerowie, swaci oraz ich służba

Foto: LIAM DANIEL/NETFLIX

Trzeba przyznać, że miał ułatwione zadanie. W ciągu minionego roku Netflixowi przybyło blisko 40 mln użytkowników, którzy ze względu na ograniczenia związane z pandemią spędzali więcej czasu przed ekranami. Nie bez znaczenia wydaje się również to, że producenci coraz lepiej znają gusta widowni, bo dzięki platformie zbierają olbrzymie ilości danych o jej użytkownikach. Dokładnie zatem wiedzą, co zachęca ludzi do oglądania konkretnych seriali, jakiego typu produkcje cieszą się największym wzięciem i z jakich powodów się podobają. To bardzo cenne wskazówki pozwalające przygotować produkt spełniający oczekiwania możliwie szerokiej grupy odbiorców.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia. Treści, którym możesz zaufać.
Reklama
Plus Minus
„Żar”: Chęć bycia silniejszym
Plus Minus
„EA Sports FC 26”: Skazani na piłkarski sukces
Plus Minus
„The Critic”: W teatrze zbrodni
Plus Minus
„Dzikość”: Emocje w parku narodowym
Plus Minus
Gość „Plusa Minusa” poleca. Prof. Przemysław Czapliński: Opór wobec siły pieniądza
Reklama
Reklama