Aktualizacja: 18.03.2021 18:17 Publikacja: 19.03.2021 18:00
Foto: LIAM DANIEL/NETFLIX
Trzeba przyznać, że miał ułatwione zadanie. W ciągu minionego roku Netflixowi przybyło blisko 40 mln użytkowników, którzy ze względu na ograniczenia związane z pandemią spędzali więcej czasu przed ekranami. Nie bez znaczenia wydaje się również to, że producenci coraz lepiej znają gusta widowni, bo dzięki platformie zbierają olbrzymie ilości danych o jej użytkownikach. Dokładnie zatem wiedzą, co zachęca ludzi do oglądania konkretnych seriali, jakiego typu produkcje cieszą się największym wzięciem i z jakich powodów się podobają. To bardzo cenne wskazówki pozwalające przygotować produkt spełniający oczekiwania możliwie szerokiej grupy odbiorców.
Kiedy Jan Englert, dyrektor Teatru Narodowego, zagrał swoją najlepszą teatralną rolę? Wtedy, gdy przestał być dy...
„EA Sports FC 26” dowodzi, że można rozwijać się poprzez podział.
Na ile krytyk może spoufalać się z tymi, o których pisze? W rozwikłaniu tej zagadki pomaga „The Critic”.
W epoce wydumanych thrillerów skupiona na człowieku „Dzikość” przez większość czasu satysfakcjonuje.
Potrzebujemy nowych narracji, by zrozumieć historię – sugeruje w nowej książce Caparrós.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas