Reklama
Rozwiń
Reklama

iFun4all z nową strategią biznesową

Rodzimy producent gier wideo, specjalizujący się w technologii tzw. real world data (element rozszerzonej rzeczywistości), ogłosił zaktualizowaną strategię biznesową na 2018 r. Krakowska spółka planuje dwie premiery gier w najbliższych 12 miesiącach, wydawanie gier na Nintendo Switch oraz reorganizację działań sprzedażowych.

Publikacja: 20.12.2017 16:46

iFun4all z nową strategią biznesową

Foto: 123RF

iFun4all ujawnił, że pracuje równolegle nad trzema projektami. Pierwszym z nich jest gra pod roboczą nazwą „Blind'n'Bluff". Drugi to nowy, niezapowiedziany jeszcze tytuł, który krakowska spółka pokaże na jednej z imprez branżowych w 2018 r. Trzecia gra powstaje na bazie projektu opracowywanego w ramach programu GameINN. - Obecnie prowadzimy prace produkcyjne o różnym stopniu zaawansowania nad trzema tytułami. Premierę dwóch planujemy w 2018 r. - mówi Michał Mielcarek, prezes iFun4all.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama