Ogromny sukces serialu Netflixa "Stranger Things"

W ciągu trzech pierwszych dni aż 15,8 mln osób obejrzało pierwszy odcinek drugiej serii serialu Netflixa - "Stranger Things".

Aktualizacja: 06.11.2017 12:37 Publikacja: 06.11.2017 12:06

Ogromny sukces serialu Netflixa "Stranger Things"

Foto: AFP

Druga seria niezwykle popularnego serialu pojawiła się na Netflix 27 października.

Według danych firmy Nielsen premierowy odcinek drugiego sezonu "Stranger Things" obejrzało w serwisie Netflix w Stanach Zjednoczonych 15,8 miliona widzów, z czego 11 milionów należało do grupy wiekowej 18-49 lat. W ciągu pierwszych 24 godzin cały nowy sezon obejrzało 361 tysięcy użytkowników serwisu.

Cały sezon „Stranger Things 2" obejrzało 4,6 mln Amerykanów.

"Stranger Things" osiągnął prawie tak dobry wynik jak pierwszy odcinek ostatniego sezonu "Gry o tron", który zgromadził 16,1 mln oglądających.

Dane obejmują tydzień między 27 października a 3 listopada.

Według przedstawicieli Netflixa dane Nielsena "nie są poprawne", a faktyczna oglądalność serialu jest "znacznie większa" - informuje dziennik "New York Times".

Netflix potwierdził, że przygotuje trzecią serię "Stranger Things". Potwierdzili to bracia Duffer. Prawdopodobnie powstanie też czwarty sezon, ale ten będzie już ostatnim.

Platforma Netflix ma obecnie blisko 53 miliony stałych użytkowników w USA, a na świecie ponad 109 mln.

Druga seria niezwykle popularnego serialu pojawiła się na Netflix 27 października.

Według danych firmy Nielsen premierowy odcinek drugiego sezonu "Stranger Things" obejrzało w serwisie Netflix w Stanach Zjednoczonych 15,8 miliona widzów, z czego 11 milionów należało do grupy wiekowej 18-49 lat. W ciągu pierwszych 24 godzin cały nowy sezon obejrzało 361 tysięcy użytkowników serwisu.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Media
Nowy „Plus Minus”: 20 lat Polski w UE. Dobrze wyszło (tylko teraz nie wychodźmy!)
Media
Unia Europejska i USA celują w TikToka. Chiński gigant uzależnia użytkowników
Media
Wybory samorządowe na celowniku AI. Polska znalazła się na czarnej liście
Media
Telewizje zarobią na streamingu. Platformy wchodzą na rynek reklamy
Media
Koniec ekspansji platform streamingowych? Netflix ukryje dane