Reklama
Rozwiń
Reklama

Dwie trzecie polskich internautów na Facebooku

Z internetu na całym świecie korzysta 3,419 miliarda osób, a 2,307 miliarda posiada przynajmniej jedno konto w serwisie społecznościowym – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego w styczniu 2016 roku przez agencję We Are Social.

Publikacja: 17.03.2016 14:24

Z internetu na całym świecie korzysta 3,419 miliarda osób, a 2,307 miliarda posiada przynajmniej jed

Z internetu na całym świecie korzysta 3,419 miliarda osób, a 2,307 miliarda posiada przynajmniej jedno konto w serwisie społecznościowym.

Foto: Bloomberg

To oznacza, że 47 proc. populacji Ziemi to internauci. W Polsce ten odsetek jest jednak zdecydowanie większy. Szacuje się, że na rodzimym rynku z internetu korzysta 26 mln Polaków (67 proc. całkowitej populacji), z czego aż 14 mln ma aktywne konto w serwisie Facebook. Według We Are Social z Facebooka korzysta aktywnie na świecie 1,55 mld osób, dając tym samym serwisowi Marka Zuckerberga bezapelacyjną pozycję lidera. Czatu zintegrowanego ze wspomnianym serwisem społecznościowym używa na bieżąco 800 mln użytkowników. W Polsce aktywne konto na Facebooku posiada już 36 proc. z nas. Na drugim miejscu plasuje się FB Messenger (korzysta z tego rozwiązania 19 proc. Polaków). Na kolejnych miejscach znalazły się kolejno: Google+ (14 proc.), Skype (10 proc.), Twitter, Instagram, Whatsapp, NK.pl (6 proc.) oraz Linkedin i Gadu-Gadu (po 5 proc.).

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama