Reklama
Rozwiń
Reklama

Legimi chce zadebiutować na NewConnect pod koniec 2019 roku

Poznańskie Legimi, spółka prowadząca platformę internetową z e-bookami i audiobookami szykuje się do wejścia na tzw. małą giełdę papierów wartościowych.

Aktualizacja: 29.03.2019 14:29 Publikacja: 29.03.2019 14:24

Legimi chce zadebiutować na NewConnect pod koniec 2019 roku

Foto: Bloomberg

Debiut Legimi poprzedza emisja akcji. Upoważniony do jej przeprowadzenia przez akcjonariuszy zarząd spółki 20 marca podjął uchwałę, zgodnie z którą emisja obejmie nie mniej niż 26,82 tys. i nie więcej niż 250 tys. walorów po 16 zł za sztukę. W ten sposób Legimi, założone przez Mikołaja Małaczyńskiego i Mateusza Frukacza zamierza pozyskać do 4 mln zł. 

Pieniądze firma chce przeznaczyć na finalizację przejęcia niemieckiej Readfy, rozwój na tamtejszym rynku poprzez platformę Legimi.de, uruchomienie nowej wersji platformy Legimi 3.0 w kraju i w Niemczech oraz rozwój oferty „e-czytnik za 1 PLN/EUR”, a także finansowania i refinansowania kapitału obrotowego – czytamy w uchwale zarządu.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama