Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 11.09.2017 11:07 Publikacja: 11.09.2017 11:07
A350
Foto: Wikimedia
Amerykański przewoźnik zamówił 45 A350-900 zamiast 35 przyszłych A350-1000, który na razie jest na etapie próbnych lotów, a ma wejść do eksploatacji pod koniec roku. Zmiana jest z jednej strony ciosem dla producenta, który traci kluczowego klienta na największą wersję samolotu szerokokadłubowego, ale z drugiej strony zachowuje obecność we flocie dużych maszyn United.
Dyrektor finansowy tej linii, Andrew Levy wyjaśnił na konferencji prasowej, że mniejsza wersja na 325 miejsc jest lepiej dostosowana do sieci United. Samoloty te zastąpią maszyny B777-200ER, które w 2022 r., zaczną mieć 25 lat. — Mamy wiele innych opcji, jakie możemy jeszcze wykorzystać w podobnych parametrach ekonomicznych — stwierdził Levy. Zdaniem przedstawicieli sektora, linia ta może zainteresować się wersją -1000 i innymi typami, jeśli zmienią się potrzeby jej floty.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
To efekt m.in. spadających przewozów towarowych po polskich torach. Maleje popyt w Europie Zachodniej, trwa wojn...
Amerykanie są o krok od wprowadzenia ograniczeń w ruchu lotniczym USA-Chiny. A Donald Trump otwarcie mówi o bli...
Obecne tempo sprzedaży e-aut jest dalekie od unijnego celu. Producenci wycofują elektryczne modele.
PKP Intercity poprawia ofertę, bo w nowym rozkładzie jazdy na 2026 r. może zacząć tracić pasażerów na rzecz groź...
Kilkanaście nowych połączeń od przyszłego roku ogłosił prezes Wizz Air na lotniskach w Gdańsku i Wrocławiu. Wę...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas