Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 27.06.2021 16:05 Publikacja: 27.06.2021 13:39
Foto: Bloomberg
A przecież Indie są zamknięte dla unijnych przewoźników. Jak to jest więc możliwe?
Najczęściej są to indyjscy studenci, którzy przylecieli z Indii przez Belgrad serbską Air Serbia z Indii i stamtąd już unijnymi przez europejskie porty lecą dalej. W Warszawie i na innych europejskich lotniskach nie opuszczają strefy Non-Schengen i takie podróże są możliwe dzięki temu, że w Indiach liczba zachorowań na COVID-19 po kwietniowo-majowym szczycie, wyraźnie opada. A wszyscy pasażerowie przylatujący z Indii przez Belgrad są w pełni zaszczepieni i posiadają negatywne wyniki testów PCR. W paszportach muszą też mieć odpowiednie wizy, które uzyskali przynajmniej pół roku temu, bo w tej chwili w Indiach większość zagranicznych konsulatów wstrzymała wydawanie wiz.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas