Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.03.2021 14:24 Publikacja: 01.03.2021 14:06
Foto: Bloomberg
Powszechnie uważa się jednak, że powodem braku aprobaty dla zmian wprowadzonych w tych samolotach jest wojna handlowa między Pekinem i Waszyngtonem. MAX-y w swojej flocie ma 13 chińskich przewoźników.
Chiny były pierwszym krajem, który uziemił MAX-y po katastrofie Ethiopian Airlines 10 marca 2019 roku. Zginęło w niej 157 osób. Wcześniej, 30 października 2018 MAX należący do Lion Air spadł do Morza Jawajskiego. Zginęło wówczas 189 osób. Po obu katastrofach uznano, że ich przyczyną było wadliwe oprogramowanie uporczywie obniżające nos maszyny.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Po wprowadzeniu polskich kontroli ciężarówki dłużej czekają na wjazd do kraju. Dla krajowych transportowców jedn...
Po inwazji na Ukrainę Rosjanie i wprowadzeniu zachodnich sankcji Rosjanie chcieli przestawić przemysł lotniczy n...
To koniec arabskiej przygody Wizz Aira. Po ponad pięciu latach 1 września 2025 r. węgierski przewoźnik zamknie s...
Dlaczego Ryanair zdecydował się na podpisanie wieloletniej umowy z lotniskiem w Modlinie? Powodów jest kilka. Gł...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Incydenty w rosyjskiej przestrzeni powietrznej, powtarzające się wstrzymanie ruchu i zamknięte lotniska, to dzis...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas