Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 31.03.2020 14:56 Publikacja: 31.03.2020 14:49
Foto: materiały prasowe
Na razie nie wiadomo jeszcze, jaką kwotą Emiratczycy wesprą przewoźnika, ale o decyzji poinformował na Twitterze szejk Hamad bin Rashid Al Makhtoum, wiceszef państwa.
Swój model rozwojowy Emirates oparły na przewozach pasażerów i ładunków na trasach Wschód-Zachód i Północ-Południe. Dzięki temu gospodarka Dubaju mogła się rozbudować i znacząco wzrósł w niej udział usług, a eksport ropy naftowej stał się już śladowym składnikiem PKB. Teraz właśnie transport lotniczy cierpi najbardziej w sytuacji, kiedy na cudzoziemców zamknęła się i Europa, i Stany Zjednoczone, i Azja. Obcokrajowców nie wpuszcza również większość Zjednoczonych Emiratów Arabskich. To dlatego Emirates zostały zmuszone do uziemienia większości floty składającej się przede wszystkim z Airbusów A380 (mają ich 115 – najwięcej na świecie) i Boeingów B777.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas