Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 12.11.2019 11:19 Publikacja: 12.11.2019 11:14
Foto: Bloomberg
Według nieoficjalnego jeszcze kalendarza nowe oprogramowanie, które między innymi skoryguje system MCAS, będzie gotowe przed Bożym Narodzeniem. Przynajmniej przez miesiąc od tego terminu ma potrwać zatwierdzenie przez amerykańskiego regulatora Federalną Agencję Lotnictwa (FAA) nowych materiałów szkoleniowych dla pilotów. Wtedy też przewoźnicy zintensyfikują serwisowanie uziemionych maszyn, tak aby były one gotowe do latania. W tej sytuacji nawet najbardziej przyjazne Boeingowi amerykańskie linie Southwest i American Airlines nie widzą B737 MAX w swoich siatkach wcześniej niż w marcu, czyli praktycznie rok od uziemienia. Wiadomo również i mówił o tym Patrick Ky, dyrektor generalny EASA – europejskiego regulatora rynku lotniczego - że w Europie MAX-y mogą uzyskać zgodę na powrót później, niż będzie to w USA.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Prezydent Donald Trump uważa, że rosyjska propozycja, by Elon Musk i jego firma zajmująca się budową tuneli — Th...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
To efekt m.in. spadających przewozów towarowych po polskich torach. Maleje popyt w Europie Zachodniej, trwa wojn...
Amerykanie są o krok od wprowadzenia ograniczeń w ruchu lotniczym USA-Chiny. A Donald Trump otwarcie mówi o bli...
Obecne tempo sprzedaży e-aut jest dalekie od unijnego celu. Producenci wycofują elektryczne modele.
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
PKP Intercity poprawia ofertę, bo w nowym rozkładzie jazdy na 2026 r. może zacząć tracić pasażerów na rzecz groź...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas