Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 12.11.2019 11:19 Publikacja: 12.11.2019 11:14
Foto: Bloomberg
Według nieoficjalnego jeszcze kalendarza nowe oprogramowanie, które między innymi skoryguje system MCAS, będzie gotowe przed Bożym Narodzeniem. Przynajmniej przez miesiąc od tego terminu ma potrwać zatwierdzenie przez amerykańskiego regulatora Federalną Agencję Lotnictwa (FAA) nowych materiałów szkoleniowych dla pilotów. Wtedy też przewoźnicy zintensyfikują serwisowanie uziemionych maszyn, tak aby były one gotowe do latania. W tej sytuacji nawet najbardziej przyjazne Boeingowi amerykańskie linie Southwest i American Airlines nie widzą B737 MAX w swoich siatkach wcześniej niż w marcu, czyli praktycznie rok od uziemienia. Wiadomo również i mówił o tym Patrick Ky, dyrektor generalny EASA – europejskiego regulatora rynku lotniczego - że w Europie MAX-y mogą uzyskać zgodę na powrót później, niż będzie to w USA.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Niemiecka Grupa Lufthansy zaczyna potężną reorganizację. Mniej samodzielności dla przejętych linii. Zmiany zos...
Białorusini jako sukces komunikują zdjęcie amerykańskich sankcji na swojego narodowego przewoźnika - Belavię. To...
Boeing 737 MAX, który przyleciał do na krakowskie lotnisko Balice wypadł z pasa. Zatrzymał się na pasie zieleni....
Rosyjskiemu reżimowi udało się zarejestrować w Norwegii firmę ubezpieczeniową, która wystawiła fałszywe dokument...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas