Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 12.11.2019 11:19 Publikacja: 12.11.2019 11:14
Foto: Bloomberg
Według nieoficjalnego jeszcze kalendarza nowe oprogramowanie, które między innymi skoryguje system MCAS, będzie gotowe przed Bożym Narodzeniem. Przynajmniej przez miesiąc od tego terminu ma potrwać zatwierdzenie przez amerykańskiego regulatora Federalną Agencję Lotnictwa (FAA) nowych materiałów szkoleniowych dla pilotów. Wtedy też przewoźnicy zintensyfikują serwisowanie uziemionych maszyn, tak aby były one gotowe do latania. W tej sytuacji nawet najbardziej przyjazne Boeingowi amerykańskie linie Southwest i American Airlines nie widzą B737 MAX w swoich siatkach wcześniej niż w marcu, czyli praktycznie rok od uziemienia. Wiadomo również i mówił o tym Patrick Ky, dyrektor generalny EASA – europejskiego regulatora rynku lotniczego - że w Europie MAX-y mogą uzyskać zgodę na powrót później, niż będzie to w USA.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas