Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 03.11.2019 18:35 Publikacja: 03.11.2019 18:32
Foto: AFP
Te incydenty wywołały głębokie zaniepokojenie, decyzję o wymianie podjęto po poważnych rozważaniach. „Ubolewamy z powodu tej niewygody, ale trzeba podjąć zdecydowane działania dla uporządkowania sytuacji. To nie może trwać w nieskończoność. Apelujemy o pilne i skuteczne działania” — cytuje Reuter komunikat urzędu, który nakazał wymianę silników do 31 stycznia 2020.
IndiGo jest największym klientem Airbusa w segmencie samolotów A320neo. Flota linii liczy 98 sztuk, a 45 proc. ma już zmodyfikowane silniki. „Pracujemy z P&W i z Airbusem nad ograniczeniem skutków (IndiGo poniosła największą stratę w ostatnim kwartale z powodu kosztów leasingu samolotów na miejsce uziemionych przez DGCA), aby mieć dość zmodyfikowanych silników do 31 stycznia. Na razie nasz harmonogram nie uległ zmianom” — poinformował przewoźnik władze giełdy.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Niemiecka Grupa Lufthansy zaczyna potężną reorganizację. Mniej samodzielności dla przejętych linii. Zmiany zos...
Białorusini jako sukces komunikują zdjęcie amerykańskich sankcji na swojego narodowego przewoźnika - Belavię. To...
Boeing 737 MAX, który przyleciał do na krakowskie lotnisko Balice wypadł z pasa. Zatrzymał się na pasie zieleni....
Rosyjskiemu reżimowi udało się zarejestrować w Norwegii firmę ubezpieczeniową, która wystawiła fałszywe dokument...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas