Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 03.11.2019 18:35 Publikacja: 03.11.2019 18:32
Foto: AFP
Te incydenty wywołały głębokie zaniepokojenie, decyzję o wymianie podjęto po poważnych rozważaniach. „Ubolewamy z powodu tej niewygody, ale trzeba podjąć zdecydowane działania dla uporządkowania sytuacji. To nie może trwać w nieskończoność. Apelujemy o pilne i skuteczne działania” — cytuje Reuter komunikat urzędu, który nakazał wymianę silników do 31 stycznia 2020.
IndiGo jest największym klientem Airbusa w segmencie samolotów A320neo. Flota linii liczy 98 sztuk, a 45 proc. ma już zmodyfikowane silniki. „Pracujemy z P&W i z Airbusem nad ograniczeniem skutków (IndiGo poniosła największą stratę w ostatnim kwartale z powodu kosztów leasingu samolotów na miejsce uziemionych przez DGCA), aby mieć dość zmodyfikowanych silników do 31 stycznia. Na razie nasz harmonogram nie uległ zmianom” — poinformował przewoźnik władze giełdy.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Prezydent Donald Trump uważa, że rosyjska propozycja, by Elon Musk i jego firma zajmująca się budową tuneli — Th...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
To efekt m.in. spadających przewozów towarowych po polskich torach. Maleje popyt w Europie Zachodniej, trwa wojn...
Amerykanie są o krok od wprowadzenia ograniczeń w ruchu lotniczym USA-Chiny. A Donald Trump otwarcie mówi o bli...
Obecne tempo sprzedaży e-aut jest dalekie od unijnego celu. Producenci wycofują elektryczne modele.
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
PKP Intercity poprawia ofertę, bo w nowym rozkładzie jazdy na 2026 r. może zacząć tracić pasażerów na rzecz groź...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas