Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 08.12.2019 11:37 Publikacja: 08.12.2019 11:18
Foto: Walter Herz
O debiutach na polskim rynku handlowym mówią eksperci międzynerodowej firmy doradczej CBRE. - Zdecydowana większość debiutujących u nas marek pojawiła się w Warszawie, ale np. Weekday i Monki wybrały Kraków, a Peserico i Boxeur des Rues - Poznań - mówią analitycy CBRE. - Siła nabywcza polskiego konsumenta wzrosła z 6,4 tys. euro w 2016 r. do 7,2 tys. euro w 2018 r. Nic więc dziwnego, że nowe marki odważnie zajmują przestrzenie handlowe w naszym kraju.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Deweloperzy skupiają się na sprzedaży gotowych mieszkań, a nie na podnoszeniu cen – wynika z analiz portalu Tabe...
Średnia cena mieszkań deweloperskich praktycznie nie drgnęła w Warszawie, Wrocławiu, Trójmieście i Poznaniu. W K...
W dolnośląskim kurorcie Tessera Property wybuduje 60 apartamentów.
Tygodniowy urlop za granicą może w tym roku kosztować mniej niż w Polsce – wynika z analiz Rankomat.pl.
Intencją jest, by Komisja Europejska przedstawiła plan na rzecz przystępnych cenowo mieszkań wiosną 2026 r. Trwa...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas