fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Komercyjne

Jeśli nie budowniczy miast, to prezydent

materiały prasowe
Polacy powinni mocniej promować kraj za granicą jako miejsce do urlopowania i życia – mówi Jeroen van der Toolen, dyrektor zarządzający Ghelamco na Europę Środkową-Wschodnią.
Jeroen van der Toolen jest dyrektorem zarządzającym belgijskiego dewelopera na nasz region Europy od 2006 r., wcześniej był dyrektorem na Polskę. Przed dołączeniem do Ghelamco pracował w moskiewskim oddziale Unileveru i agencji DTZ (obecnie C&W). Jest absolwentem Uniwersytetu Vrije w Amsterdamie.

Do Polski trafiłem, bo...

W czasie moich studiów byłem zafascynowany rynkami wschodzącymi. Chciałem być częścią tego procesu i dlatego po stażu w Unileverze w Moskwie zdecydowałem, że kolejnym krokiem w mojej karierze będzie praca na warszawskim rynku nieruchomości. Planowałem spędzić tu trzy lata, a zrobiło się z tego już... 21.

Najbardziej podoba mi się tu...

Rynkowe możliwości oraz energia ludzi. Polacy są nastawieni na rozwój, ambitni, a przy tym wszystkim potrafią się wspaniale bawić.

A zadziwia...

Po 21 latach mieszkania w Polsce nic mnie już nie zaskakuje. Uważam jednak, że Polacy powinni mocniej promować swój kraj za granicą jako wspaniałe miejsce do spędzania wakacji i do życia. Za każdym razem, kiedy odwiedzają mnie znajomi lub partnerzy biznesowi, są pozytywnie zaskoczeni dynamicznym rozwojem polskich miast i pięknem tutejszej natury.

Polski rynek nieruchomości to jednym słowem...

Siła.

Mój ulubiony budynek w Polsce to...

Przepraszam, ale jeśli chcę być szczery, to muszę wskazać naszą własną inwestycję – Warsaw Spire z placem Europejskim. To miejsce, do którego należy moje serce. Jestem szczęśliwy, kiedy widzę, jak wizja sprzed 10 lat została w pełni urzeczywistniona z wielkim sukcesem – nie tylko dla naszej firmy, ale przede wszystkim dla Warszawy. Wola w rejonie Warsaw Spire i placu Europejskiego stała się nowym centrum miasta i z wielką siłą przyciąga kolejne inwestycje. To światowej klasy przykład, jak przekształcić poprzemysłowy obszar w nowoczesną tkankę zintegrowaną z miastem i różnorodnymi funkcjami: pracy, życia, zakupów i wypoczynku.

Hitem na rynku będzie...

Więcej inwestycji w komunikację miejską (nowe linie metra i trasy tramwajowe) i drogi rowerowe. Dzięki temu polskie miasta staną się mniej zakorkowane, ulice węższe i bardziej przyjazne pieszym, a jakość życia mieszkańców znacząco się poprawi.

Gdybym nie pracował w branży, byłbym...

Prezydentem wielkiego miasta.

Najlepsza rada, jaką otrzymałem, to...

Wiara w siebie i we własne możliwości.

W wolnej chwili najchętniej...

Spędzam czas z żoną, dziećmi, rodziną i przyjaciółmi. Uwielbiam podróżować i odkrywać nowe miejsca, żeglować, jeździć na snowboardzie, a także grać w golfa.

Najlepsze miejsce do życia...

Warszawa – miasto dynamiczne i pełne możliwości rozwoju.
—oprac. Adam Roguski
Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA