Reklama

Galerie będą musiały przyciągnąć klientów

Rynek e-commerce w Polsce jest wciąż jeszcze w fazie rozwoju, jednak biorąc pod uwagę fakt, że 70 proc. ludności ma dostęp do internetu, a niemal taki sam odsetek populacji online kupuje w sieci, perspektywy wzrostu rynku są znaczne.

Aktualizacja: 03.04.2019 13:18 Publikacja: 03.04.2019 13:02

Centrum handlowe Wzorcownia we Włocławku

Centrum handlowe Wzorcownia we Włocławku

Foto: materiały prasowe

Według ekspertów CBRE w ciągu najbliższej dekady sieci handlowe i właściciele centrów handlowych muszą zatem znaleźć sposób, by przyciągać klientów.

– Zaciera się granica między zakupami a pozostałymi sposobami spędzania czasu w centrach handlowych. Galerie zaczną pełnić rolę showroomów, wizytówek skoncentrowanych na jak najlepszych wrażeniach klienta, który przyjdzie obejrzeć produkt, a kupi go online – uważa Agata Czarnecka, dyrektor w dziale doradztwa i badań rynku CBRE.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Nieruchomości
Rynek wtórny. Ceny mieszkań poszły w górę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Nieruchomości
Ilu najemców zamieni czynsz na ratę kredytu? Wynajmowane lokale opustoszeją?
Nieruchomości
Rynek najmu mieszkań zasypany ofertami. Co ze stawkami?
Nieruchomości
W regionach zaczyna brakować dużych biur. „Zaledwie kilkadziesiąt modułów”
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Nieruchomości
Budlex razy dwa w cztery lata. Lokalny deweloper ma plan i silną kadrę
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama