Aktualizacja: 03.04.2019 13:18 Publikacja: 03.04.2019 13:02
Centrum handlowe Wzorcownia we Włocławku
Foto: materiały prasowe
Według ekspertów CBRE w ciągu najbliższej dekady sieci handlowe i właściciele centrów handlowych muszą zatem znaleźć sposób, by przyciągać klientów.
– Zaciera się granica między zakupami a pozostałymi sposobami spędzania czasu w centrach handlowych. Galerie zaczną pełnić rolę showroomów, wizytówek skoncentrowanych na jak najlepszych wrażeniach klienta, który przyjdzie obejrzeć produkt, a kupi go online – uważa Agata Czarnecka, dyrektor w dziale doradztwa i badań rynku CBRE.
Coraz ważniejszym graczem na rynku nowoczesnych biur jest sektor publiczny. Urzędnicy nie są jednak typowymi naj...
19 maja to termin płatności odsetek od obligacji. Czy zadłużony deweloper wywiązał się z obowiązku i jaki jest h...
Polski rynek jest bardzo atrakcyjny dla globalnych sieci handlowych. Debiutują u nas nowe marki, na rynek wracaj...
Ostatnie zmiany przepisów są pozytywne dla kupujących domy i mieszkania na własny użytek. Pod górkę mogą mieć ci...
Majowa obniżka stóp procentowych nie wywoła ekspozycji popytu na mieszkania. Klienci, którzy już szukali nieruch...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas