Bez zwrotów nie ma zakupów online

Dla branży kurierskiej odsyłane zakupy to dodatkowa praca, a dla sklepów koszty. Jednak bez łatwych i szybkich zwrotów branża nie miałaby szans na tak szybki rozwój.

Aktualizacja: 11.09.2019 22:00 Publikacja: 11.09.2019 21:00

Bez zwrotów nie ma zakupów online

Foto: Adobe Stock

Europejskie prawo gwarantuje każdemu kupującemu online, iż w ciągu 14 dni może bez podawania jakichkolwiek powodów odesłać nienaruszony produkt. Jednak firmy, walcząc o uznanie kupujących czy też po prostu chcąc się wyróżnić, poszły jeszcze dalej, wydłużając ten termin do miesiąca, a niekiedy nawet jeszcze bardziej.

Oczywiście nie robią tego wyłącznie dla dobrego samopoczucia klientów – im dłuższy termin, tym kupujący robi się mniej ostrożny i odkłada wysyłkę czy nawet przymierzenie kupionych ubrań, a w efekcie rośnie prawdopodobieństwo, iż zupełnie o tym zapomni.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Greenpeace: Strategia PGE, czyli węgiel Schroedingera
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Modlin odbudowuje się po PiS-ie
Opinie Ekonomiczne
Monika Różycka: Taniec zamiast rozkazu. O modelach przywództwa
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jak wziąć cła na celownik i odwinąć się Trumpowi?
Opinie Ekonomiczne
Monika Różycka: Taniec zamiast rozkazu. Struktury stadne w korporacjach
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama