Reklama
Rozwiń
Reklama

Koniec lockdownu, koniec z zakupami w internecie?

Po rekordowych wzrostach rzędu 50 proc. kwartalnie w ostatnich trzech miesiącach wartość sprzedaży wzrosłą tylko 3 proc. W naszym regionie nadal mocno rośnie.

Aktualizacja: 27.07.2021 14:06 Publikacja: 27.07.2021 14:02

Koniec lockdownu, koniec z zakupami w internecie?

Foto: Adobe Stock

Według najnowszych wyników Salesforce Shopping Index W II kwartale 2021 r. przychody z handlu cyfrowego ujęciu rocznym w USA wręcz spadły 2 proc., choć globalnie wzrosły 3 pr. To spora zmiana po ostatnich czterech kwartałach, podczas których wzrost przychodów utrzymywał się na poziomie ponad 50 proc. Z danych wynika, iż w Europie Wschodniej nadal można mówić o 26 proc. wzroście. Firma wyjaśnia to faktem iż w drugim kwartale 2020 roku nastąpił boom sprzedaży e-commerce, a wynikał on z pandemii i obaw przed zakupami stacjonarnymi. W efekcie wysokiej bazy obecnie można mówić o spowolnieniu. om.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Ekonomia
Polskie MŚP ciągle z potencjałem
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama