fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Zakupy z katalogów trzymają się mocno

Wartość sprzedaży bezpośredniej w Unii Europejskiej wzrosła o 4,4 proc. w skali roku. Polska jest tu piątym co do wielkości rynkiem.
Zamówienia z katalogów szczyt popularności miały mieć za sobą zwłaszcza za sprawą szybkiego rozwoju sieci sklepów. Nic bardziej mylnego, ponieważ Europejczycy w 2015 r. na takie zakupy wydali 32 mld euro. Kwota ta wzrosła w ujęciu rocznym o, wydawałoby się nieznaczne, 4,4 proc., ale na tle mizernego wzrostu w sprzedaży detalicznej to wynik wręcz doskonały.Zwrot „sprzedaż bezpośrednia" nie jest szczególnie jasny, ale firmy działające w tym formacie, takie jak Avon, Oriflame, Zepter czy Bon Prix, znane są już doskonale. W podobny sposób działa choćby firma Philipiak Milano, która sprzedaje naczynia kuchenne poprzez system prezentacji, a nie w tradycyjnych sklepach.Z wyliczeń branżowych organizacji Europejskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej SELDIA i Światowej Federacji Stowarzyszeń Sprzedaży Bezpośredniej WFDSA wynika, że w całej Europie firmy działające w takim modelu współpracują z ponad 14,5 mln sprzedawców bezpośrednich.80 proc. z ni...
Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA