Po buty, kurtkę i spodnie chodzimy do spożywczego dyskontu

Takie sklepy zdominowały już polski rynek żywności, a teraz ich pozycja rośnie także w odzieży i butach. To efekt zachowań konsumentów, którzy na zakupach zwracają uwagę głównie na cenę.

Aktualizacja: 23.03.2018 05:29 Publikacja: 22.03.2018 20:07

Zwyczaje zakupowe Polaków kierują ich w stronę tanich sklepów

Zwyczaje zakupowe Polaków kierują ich w stronę tanich sklepów

Foto: Fotorzepa, Norbert Gajlewicz

Z badania TrafficBooster firmy IQS udostępnionego „Rzeczpospolitej" wynika, że o ile Polacy po ubrania czy buty nadal najczęściej chodzą do sklepów CCC, Deichmann i H&M, to dalej są już takie firmy jak Pepco, Biedronka czy Lidl. Niektóre wyżej od znanych marek jak Reserved czy C&A. W czołówce zestawienia są też inne sieci spożywcze, jak Tesco czy Auchan, w których oferta odzieżowa czy obuwnicza jest także bardzo szeroka.

Pozostało 92% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Handel
Biden chce uderzyć w Chiny. Wzywa do potrojenia ceł na metale
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Handel
Pęka handel Chin z Rosją. Kreml po prośbie w Pekinie
Handel
Drożyzna zmienia gusta konsumentów w Polsce. Cena ma znaczenie
Handel
Polacy pokochali diamenty. Jubilerzy zacierają ręce
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Handel
Koniec z alkoholem na stacjach benzynowych? Premier Tusk rozważa ten pomysł