fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Handel

Lidl będzie teraz sprzedawać telewizory

Bloomberg
Od 2 marca we wszystkich sklepach sieci Lidl Polska dostępne będą telewizory marki Toshiba. To pierwsza tego typu oferta w sieci dyskontowej

Lidl ma w Polsce ponad 700 sklepów, a pod względem generowanych obrotów jest drugim, co do wielkości graczem na rynku handlowym. Rywalizacja o klienta jest ostra, dlatego firmy starają się zaskoczyć i wyróżnić na tle konkurentów, czym nowym.

Czytaj także: Lidl testuje nowy projekt – świeże sushi z restauracji

Lidl w ramach cotygodniowych zmian w ofercie wprowadza na półki 32˝ telewizor Full HD Smart TV i jak podkreśla firma w komunikacie to oferta dla fanów kina domowego, ale też dla graczy potrzebujących odpowiedniego monitora. W Lidlu kupimy telewizor Toshiba za 699 zł, ma on ekran o przekątnej 32˝ i rozdzielczości 1080 pikseli. Smart TV: Toshiba Smart Portal zapewnia nam komfortowy dostęp do świata rozrywki jednym kliknięciem (m.in. Netflix czy YouTube), a dodatkowe 2 wejścia HDMI i 1 wejście USB pozwalają na podłączenie urządzeń i odtworzenie filmów czy muzyki na dużym ekranie. Telewizor posiada także funkcję nagrywania USB.

materiały prasowe

Oferta dostępna we wszystkich sklepach sieci Lidl Polska do wyczerpania zapasów.

Polacy rocznie kupują ponad 2 mln telewizorów, ale od kilku lat dominują na nim modele o przekątnej, o co najmniej 40 calach i nawet jeszcze sporo większe.32-calowe były obowiązującym standardem przed dekadą, ale w wielu gospodarstwach jest więcej niż jeden odbiornik i często tylko jeden ma duży ekran np. 40-50cali, a kolejne są już mniejsze. Dlatego popyt na nie zaniknął.

Źródło: rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA