Lidl ma w Polsce ponad 700 sklepów, a pod względem generowanych obrotów jest drugim, co do wielkości graczem na rynku handlowym. Rywalizacja o klienta jest ostra, dlatego firmy starają się zaskoczyć i wyróżnić na tle konkurentów, czym nowym.
Czytaj także: Lidl testuje nowy projekt – świeże sushi z restauracji
Lidl w ramach cotygodniowych zmian w ofercie wprowadza na półki 32˝ telewizor Full HD Smart TV i jak podkreśla firma w komunikacie to oferta dla fanów kina domowego, ale też dla graczy potrzebujących odpowiedniego monitora. W Lidlu kupimy telewizor Toshiba za 699 zł, ma on ekran o przekątnej 32˝ i rozdzielczości 1080 pikseli. Smart TV: Toshiba Smart Portal zapewnia nam komfortowy dostęp do świata rozrywki jednym kliknięciem (m.in. Netflix czy YouTube), a dodatkowe 2 wejścia HDMI i 1 wejście USB pozwalają na podłączenie urządzeń i odtworzenie filmów czy muzyki na dużym ekranie. Telewizor posiada także funkcję nagrywania USB.
Oferta dostępna we wszystkich sklepach sieci Lidl Polska do wyczerpania zapasów.