Portal wiadomoscihandlowe.pl informuje, że popularna sieć Pepco szykuje się do uruchomienie sklepu internetowego.

Marcin Stańko, dyrektor operacyjny Pepco Europe powiedział w wywiadzie dla portalu, że firma chce stworzyć taki model, w którym będzie na e-sprzedaży zarabiać.

- Na e-commerce zarabiają wszyscy poza firmami handlowymi, a my chcemy stworzyć taki model, w którym będziemy na e-sprzedaży zarabiać. Nie chodzi tylko o to, żeby zaistnieć w internecie, ale by miało to rzeczywisty sens biznesowy - powiedział Marcin Stańko.

Pepco prowadzi w ostatnich miesiącach intensywne badania nad możliwościami budowy projektu sprzedaży w internecie, ponieważ zdaje sobie sprawę ze zmian jakie zachodzą w zachowaniach klientów, a także rosnącego znaczenia cyfryzacji. Pepco pracuje też nad specjalną autorską aplikacją zakupową, ponieważ obecna jest zbyt prosta oraz pracuje nad zmianami w komunikacji digitalowej.

Nie oznacza to jednak, że sieć zrezygnuje ze sklepów stacjonarnych. - Pepco skupia się dzisiaj na intensywnym rozwoju sieci sklepów tak, aby klient miał do nas blisko i nie chcielibyśmy zrezygnować z tej strategii ze względu na e-commerce. Tym bardziej myślę, że musimy poczekać jeszcze jakiś czas i zobaczyć, jak e-commerce się zmieni w czasach pandemii - powiedział Stańko.