Jak tłumaczą przedstawiciele PP, każdy projekt, który ma uzasadnienie biznesowe w Poczcie, będzie mógł zostać wdrożony. To szansa dla innowacyjnych firm, które szukają możliwości rozwoju.
Według Janusza Wojtasa, członka zarządu PP, innowacyjność to najważniejszy motor napędowy dla dużych firm.
- Dla takiej firmy jak Poczta Polska korzystanie z już działających rozwiązań biznesowych jest bardziej efektywne i szybsze. To także dla nas świadomy wybór, aby wspierać polskie innowacyjne firmy, które do swojego rozwoju potrzebują zaufanego i silnego partnera jakim jest Poczta Polska - tłumaczy Wojtas.
PP otrzymała już ponad 20 zgłoszeń od polskich startupów i to zaledwie po kilku dniach od startu portalu synergia.poczta-polska.pl. Wśród propozycji są przede wszystkim projekty współpracy w zakresie e-commerce, logistyki oraz IT. Zgłoszenia są analizowane pod kątem opłacalności w ramach całej Grupy PP.
- Szukamy firm innowacyjnych, które mogłyby uzupełnić naszą ofertę o nowe produkty oraz zwiększyć efektywność realizowanych usług. Współpraca ma na celu wykorzystanie obustronnego potencjału firm oraz kreowanie nowych wartości - podkreśla Janusz Wojtas.