Reklama

ING Bank Śląski musi zwrócić prowizje. Ile zyskają klienci?

Z powodu decyzji UOKiK bank zwrócić opłaty, o których nałożeniu lub podwyższeniu informował w sposób nie spełniający wymogi trwałego nośnika.

Aktualizacja: 26.09.2018 16:31 Publikacja: 26.09.2018 13:08

ING Bank Śląski musi zwrócić prowizje. Ile zyskają klienci?

Foto: Fotorzepa/Grzegorz Zawisza

Sprawa dotyczy klientów indywidualnych, którzy przed 1 marca 2017 r. mieli rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy lub mieli kartę, byli użytkownikami systemu bankowości internetowej i wyłącznie przez ten system byli informowani przez bank o zmianach opłat i prowizji dotyczących rachunku – które weszły w życie od 1 stycznia 2014 r. do 1 marca 2017 r. Bank ma im zwrócić nowe opłaty lub podwyżki wprowadzone w tym czasie, o których informował niezgodnie z wymogami trwałego nośnika.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Banki
BNP Paribas zaskoczył rynek. Kwartalny zysk blisko rekordu
Banki
Powrót Fannie i Freddie na giełdę? Prywatyzacyjne plany Trumpa
Banki
Tajlandia odwraca się od Kremla. Konta bankowe niedostępne dla Rosjan
Banki
Bank Anglii obciął główną stopę do 4 procent
Banki
Pekao liczy na ożywienie akcji kredytowej. W pożyczkach gotówkowych padł rekord
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama