Reklama
Rozwiń
Reklama

Rzeczniczka przedsiębiorców: trunki to nie leki, nie zakazujmy ich promocji tak samo

Ograniczenia promocji napojów alkoholowych nie powinny opierać się na podobnych zasadach jak te obowiązujące na rynku leków refundowanych - uważa rzeczniczka małych i średnich przedsiębiorców.

Publikacja: 22.04.2025 18:55

Rzeczniczka przedsiębiorców: trunki to nie leki, nie zakazujmy ich promocji tak samo

Foto: Adam Warżawa/PAP

Minister Agnieszka Majewska, rzeczniczka MŚP, w piśmie do wiceministra zdrowia Wojciecha Koniecznego przedstawiła swoje uwagi do rządowego projektu zmian w ustawie o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, a także ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych.

Rynek sprzedaży napojów alkoholowych ma własną specyfikę

Pozostało jeszcze 90% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r. Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
ABC Firmy
Spółka ukarana za błędne rozumowanie. Poszło o tajemnicę lekarską i RODO
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
ABC Firmy
Jak liczyć przedawnienie roszczeń wekslowych? Sąd Najwyższy zdecydował
ABC Firmy
Dopłata do elektrycznego samochodu. Będą zmiany w Programie „NaszEauto"
ABC Firmy
Cyberbezpieczeństwo z wywłaszczeniem w tle. Są wątpliwości konstytucyjne
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
ABC Firmy
Nowość w zamówieniach publicznych. Będzie certyfikacja wykonawców
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama
Reklama