Reklama

Palestra śląska murem za mediami

Proponowane rozwiązania tzw. podatku od reklam nie powinny zostać przyjęte – pisze prezydium Okręgowej Rady Adwokackiej w Katowicach.

Aktualizacja: 11.02.2021 05:33 Publikacja: 10.02.2021 19:35

Podatek od reklam

Podatek od reklam

Foto: AdobeStock

Słuszne są głosy przedstawicieli mediów, że projekt ustawy stawia w uprzywilejowanej sytuacji globalnych cyfrowych gigantów, którzy nie inwestują w lokalne treści, kosztem podmiotów, które inwestują w Polsce najwięcej. Proponowane regulacje mogą prowadzić do osłabienia, a nawet likwidacji części mediów w Polsce, a w konsekwencji ograniczyć prawo obywateli do wszechstronnego pozyskiwania i rozpowszechniania informacji – zauważają władze śląskiej palestry i mówią wprost: proponowane w projekcie rozwiązania nie powinny zostać przyjęte.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Spadki i darowizny
Czy spadek po rodzicach zawsze dzieli się po równo? Jak dziedziczy rodzeństwo?
Podatki
Podatnicy nabici w ulgę. Fiskus nie chce oddawać podatku mimo orzeczenia TK
Praca, Emerytury i renty
Poszła na jednodniową emeryturę, po powrocie dostała niższą pensję. Sąd: to dyskryminacja
Sądy i trybunały
Prezes Izby Cywilnej odpowiada na żądania ministra Żurka: na wyrok SN czekałoby się 12 lat
Zawody prawnicze
Radczyni prawna skazana. Ma oddać klientom 1,2 mln zł
Reklama
Reklama