Reklama
Rozwiń
Reklama

Palestra śląska murem za mediami

Proponowane rozwiązania tzw. podatku od reklam nie powinny zostać przyjęte – pisze prezydium Okręgowej Rady Adwokackiej w Katowicach.

Aktualizacja: 11.02.2021 05:33 Publikacja: 10.02.2021 19:35

Podatek od reklam

Podatek od reklam

Foto: AdobeStock

Słuszne są głosy przedstawicieli mediów, że projekt ustawy stawia w uprzywilejowanej sytuacji globalnych cyfrowych gigantów, którzy nie inwestują w lokalne treści, kosztem podmiotów, które inwestują w Polsce najwięcej. Proponowane regulacje mogą prowadzić do osłabienia, a nawet likwidacji części mediów w Polsce, a w konsekwencji ograniczyć prawo obywateli do wszechstronnego pozyskiwania i rozpowszechniania informacji – zauważają władze śląskiej palestry i mówią wprost: proponowane w projekcie rozwiązania nie powinny zostać przyjęte.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Prawo w Polsce
Koniec niechcianych polowań? Co się zmieni w prawie łowieckim
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Prawo w Polsce
Rozliczenia rządów PiS przez Waldemara Żurka. Przeważają negatywne oceny
Konsumenci
Frankowicze. Sąd nie zawsze związany stanowiskiem sądu odwoławczego
Spadki i darowizny
O ważności wydziedziczenia i zachowku. Jak napisać skuteczny testament?
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Sądy i trybunały
Katarzyna Piotrowska: Warto wrócić do prac nad tablicami alimentacyjnymi
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama