Reklama

Palestra śląska murem za mediami

Proponowane rozwiązania tzw. podatku od reklam nie powinny zostać przyjęte – pisze prezydium Okręgowej Rady Adwokackiej w Katowicach.

Aktualizacja: 11.02.2021 05:33 Publikacja: 10.02.2021 19:35

Podatek od reklam

Podatek od reklam

Foto: AdobeStock

Słuszne są głosy przedstawicieli mediów, że projekt ustawy stawia w uprzywilejowanej sytuacji globalnych cyfrowych gigantów, którzy nie inwestują w lokalne treści, kosztem podmiotów, które inwestują w Polsce najwięcej. Proponowane regulacje mogą prowadzić do osłabienia, a nawet likwidacji części mediów w Polsce, a w konsekwencji ograniczyć prawo obywateli do wszechstronnego pozyskiwania i rozpowszechniania informacji – zauważają władze śląskiej palestry i mówią wprost: proponowane w projekcie rozwiązania nie powinny zostać przyjęte.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Prawne
Jakub Sewerynik: O starszych braciach, czyli mury rosną
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Internet i prawo autorskie
Internetowe filmiki z dzikimi zwierzętami i ludźmi mogą być bardzo niebezpieczne
Służby mundurowe
W 2026 roku wojsko wezwie nawet 235 tys. osób. Kto jest na liście?
Nieruchomości
Będą ważne zmiany w prawie budowlanym? „Żółta kartka” zamiast blokady inwestycji
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Podatki
Ojciec zarządza pensją córki - co z podatkiem?
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama