Reklama
Rozwiń
Reklama

Palestra śląska murem za mediami

Proponowane rozwiązania tzw. podatku od reklam nie powinny zostać przyjęte – pisze prezydium Okręgowej Rady Adwokackiej w Katowicach.

Aktualizacja: 11.02.2021 05:33 Publikacja: 10.02.2021 19:35

Podatek od reklam

Podatek od reklam

Foto: AdobeStock

Słuszne są głosy przedstawicieli mediów, że projekt ustawy stawia w uprzywilejowanej sytuacji globalnych cyfrowych gigantów, którzy nie inwestują w lokalne treści, kosztem podmiotów, które inwestują w Polsce najwięcej. Proponowane regulacje mogą prowadzić do osłabienia, a nawet likwidacji części mediów w Polsce, a w konsekwencji ograniczyć prawo obywateli do wszechstronnego pozyskiwania i rozpowszechniania informacji – zauważają władze śląskiej palestry i mówią wprost: proponowane w projekcie rozwiązania nie powinny zostać przyjęte.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Prawo drogowe
Rząd chce podwyższyć opłaty za przejazd drogami ekspresowymi i autostradami
Nieruchomości
Spółdzielcy będą wreszcie na swoim. Rząd chce rozwiązać problem z PRL
Konsumenci
Frankowicze. Sąd nie zawsze związany stanowiskiem sądu odwoławczego
Prawo rodzinne
Jak po rozwodzie wycenić nakłady małżonka na wspólny majątek? Wyrok SN
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Podatki
Darowizna od rodzica powinna iść na konto dziecka. Bo fiskus ją opodatkuje
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama