Nagrodę zdobyła mec. Sylwia Zarzycka, radca prawny z Wrocławia, która prawnikiem jest od 12 lat, a radcą prawnym od 5. W maju 2011 r. założyła Fundację Między Niebem a Ziemią, której jest Prezesem Zarządu, a której głównym celem statutowym jest pomoc dzieciom śmiertelnie chorym i niepełnosprawnym oraz ich rodzinom. W okresie wrzesień - grudzień 2011 zorganizowała I charytatywną akcję na rzecz Fundacji KOBIETY PRAWA 2012.
W ocenie Kapituły konkursowej, mec. Sylwia Zarzycka jest przykładem, jak fantastycznie można stworzyć i zarządzać fundacją i jakie innowacyjne metody w posykiwaniu darczyńców można stosować. To m.in. wydanie kalendarza „Kobiety Prawa 2012", rok później wydała kalendarz z prawnikami, a już słyszymy o następnym projekcie, w którym znani prawnicy czytają dzieciom ... bajki. Dzięki organizowanym przez nią aukcjom charytatywnym udało się zgromadzić kilkaset tysięcy złotych, które zostały przeznaczone na pomoc podopiecznym.
Sylwia Zarzycka angażuje się w wiele charytatywnych działań, udzielając bezpłatnej pomocy prawnej osobom potrzebującym oraz organizacjom społecznym. W 2011 roku została laureatką konkursu organizowanego przez Krajową Izbę Radców Prawnych - Kryształowe Serce Radcy Prawnego. W marcu 2011 r. otrzymała także nagrodę od Dziennika Gazety Prawnej dla kancelarii za działalność pro bono w kategorii kancelarie małe.
W kategorii „produkt roku"
W tym roku wybór był bezdyskusyjny. Kapituła przyznała ten tytuł pakietowi Idea Bank stworzonemu specjalnie dla samorządu radców prawnych. Od 2013 r. Idea Bank proponuje radcom bankowość dopasowaną do ich potrzeb. Radcy mogą otrzymać także unikalną ofertę księgową.
- Naszą misją jest tworzenie nowej jakości na polskim rynku finansowym. Ufamy naszym Klientom i głęboko wierzymy w potencjał ich firm. Jako bank wspierający przedsiębiorców cieszymy się, gdy nasi Klienci odnoszą sukcesy na rynku. Stawiamy na odwagę i innowacyjność. Z tych wartości narodził się projekt Duma Przedsiębiorcy, którego celem jest pomoc małym firmom w promowaniu ich działalności. Najciekawsze przedsiębiorstwa naszych Klientów otrzymują od nas wsparcie w postaci profesjonalnej kampanii promocyjnej w telewizji, prasie i internecie - podkreślają przedstawiciele Idea Bank.