Zamiast w biurze rozmowy biznesowe można prowadzić na stadionie. Oglądając najlepszych piłkarzy w akcji, w wygodnych fotelach i z kieliszkiem szampana w ręku.
Taka wizja działa na wyobraźnię. Za granicą to norma, w Polsce na przeszkodzie stawał do tej pory brak nowoczesnych stadionów. Ale te czasy odchodzą do przeszłości. Pierwszym sprawdzianem dla operatorów nowych stadionów będzie Euro 2012.
Ofertę dla najzamożniejszych klientów podzielono na dwa pakiety. Pierwszy nazywa się Club Prestige Gold i daje dostęp do wspólnej strefy biznesowej. Drugi, ten dla bardziej wymagających, to Club Prestige Platinum z miejscami w prywatnych lożach.
Ich sprzedażą zajmuje się UEFA: w krajach gospodarzy turnieju samodzielnie, w innych – we współpracy z wybranymi agencjami. Pakiety obejmują co najmniej trzy mecze, maksymalnie wszystkie 15 rozgrywanych na polskich lub ukraińskich stadionach plus finał w Kijowie (nie będzie można wynająć loży tylko na to jedno spotkanie).
Status VIP gwarantuje nie tylko najlepsze miejsca na stadionie, ale również parking, programy rozrywkowe przed i po meczu oraz wiele innych atrakcji. A zgłodniałym zapewne smaczne potrawy z elementami kuchni polskiej i ukraińskiej. Za katering (wraz z napojami alkoholowymi) odpowiedzialna będzie międzynarodowa firma DO & CO, która obsługuje m.in. finały Ligi Mistrzów.