Reklama
Rozwiń
Reklama

Wojciech Filemonowicz: Polityka nie jest mocną stroną Szymona Hołowni

Trzeba punkt po punkcie realizować sto konkretów. Skoro zostały położone na stole w kampanii 2023 r., to trzeba pokazać ścieżkę ich realizacji, np. dojście do obniżenia składki zdrowotnej dla przedsiębiorców. Takie są oczekiwania wyborców - mówi Wojciech Filemonowicz, przewodniczący Socjaldemokracji Polskiej.

Publikacja: 07.11.2025 14:40

Zawsze, kiedy zbliżają się wybory, to szyld SDPL ma swoją wartość – uważa Wojciech Filemonowicz. Na

Zawsze, kiedy zbliżają się wybory, to szyld SDPL ma swoją wartość – uważa Wojciech Filemonowicz. Na zdjęciu podczas Kongresu Nadzwyczajnego SDPL w styczniu 2009 r.

Foto: Witold Rozbicki/REPORTER

Pana partia, Socjaldemokracja Polska była bardzo zaangażowana w kampanię Rafała Trzaskowskiego, ale w miarę upływu czasu wasz entuzjazm spadał. Dlaczego?

Zaangażowaliśmy się w kampanię prezydencką Rafała Trzaskowskiego teraz i przed pięcioma laty. Pięć lat temu zebraliśmy prawie 50 tys. podpisów w bardzo krótkim czasie i przekazaliśmy je drogą oficjalną do przedstawicieli sztabu.

Pozostało jeszcze 98% artykułu

Promocja Świąteczna!

Wybierz roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Pierwszy rok 179 zł, potem 390 zł pobierane automatycznie co roku.

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Plus Minus
„Stara-Nowa Pastorałka”: Chrześcijanie mieli poczucie humoru
Plus Minus
„A.I.L.A.”: Strach na miarę człowieka
Plus Minus
„Nowoczesne związki”: To skomplikowane
Plus Minus
„Olbrzymka z wyspy”: Piłat wieczny tułacz
Plus Minus
Gość „Plusa Minusa” poleca. Michał Zadara: Prawdziwa historia
Materiał Promocyjny
W kierunku zrównoważonej przyszłości – konkretne działania
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama