Jak dowiaduje się "Rz", w Pałacu Prezydenckim kończą się przygotowania do internetowej ofensywy, jaką w najbliższym czasie planuje Bronisław Komorowski. W ciągu kilku tygodni ma na stałe zagościć na najpopularniejszych portalach społecznościowych.
Od Twittera po Youtube
Uruchomiony ma zostać oficjalny profil prezydenta na Facebooku. Głowa państwa ma też być aktywna na Twitterze, który służy internautom do szybkiej wymiany krótkich informacji i opinii. Na portalu Flickr, który jest z kolei używany do udostępniania zdjęć, będzie można znaleźć fotografie Komorowskiego – także te mniej formalne. Kancelaria Prezydenta zacznie również publikować materiały filmowe w serwisie Youtube. Pierwsze już się tam pojawiły.
– Prace koncepcyjne już zakończyliśmy. Pozostaje tylko uruchomienie wszystkich elementów. Chcemy to połączyć ze zmianą strony w Internecie. Generalnie chodzi zaś o to, by przybliżyć prezydenta ludziom i uczynić w pełni interaktywnym – mówi "Rz" jeden z urzędników kancelarii.
Zamiary te potwierdza Joanna Trzaska-Wieczorek, szefowa prezydenckiego biura prasowego.
– Prezydent jest otwarty na kontakty i wymianę poglądów z internautami. W kampanii regularnie się z nimi spotykał i chce do tego powrócić – mówi.