Aktualizacja: 07.10.2016 12:15 Publikacja: 07.10.2016 12:15
Foto: Rzeczpospolita
- Polskie kosmetyki kolorowe mają szansę zwłaszcza w tych krajach, gdzie w społeczeństwie istnieje kult ciała i nieustanna moda na piękno – mówi Barbara Molińska, regionalny menedżer ds. handlu zagranicznego w Banku Zachodnim WBK.
Dlatego perspektywicznym kierunkiem jest Ameryka Łacińska. Obiecująca staje się także Azja, czego dowodem jest przykład Birmy: w 2015 roku wyeksportowaliśmy tam kosmetyki do makijażu za prawie 100 mln złotych.
1200 panelistów, ponad 200 sesji i rekordowe zainteresowanie ze strony uczestników – tak zapowiada się XVII edyc...
Przywództwo w dobie sztucznej inteligencji, strategie oparte na danych i budowanie zespołów przyszłości – to gor...
W dniach 8-9 kwietnia br. w Hotelu Warszawianka w Jachrance odbyła się XIII edycja Kongresu HR Spółek Giełdowych...
Eksperci i przedstawiciele branży gazowej będą rozmawiać dziś o transformacji sektora w kontekście strategicznyc...
Jaki jest potencjał, tempo i bariery przyrostu miksu odnawialnego? Będą o tym debatować uczestnicy XVII Europejs...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas