Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 29.07.2016 17:53 Publikacja: 29.07.2016 17:25
Foto: Fotorzepa, Radek Pasterski
Na rynku pojawia się coraz więcej produktów: koszulki, kubki, breloczki, naklejki, magnesy na lodówkę z symbolem Polski Walczącej i inne motywy związane z Powstaniem Warszawskim. Ale nie tylko – także pościel z ruinami Warszawy, klocki dla dzieci, pudełka cukierków, a nawet tort ozdobiony powstańczymi symbolami. Brakuje tylko napoju energetycznego z Kotwicą (niedawno powstał taki z Żołnierzami Wyklętymi).
Niektórzy internauci protestują przeciw takiej trywializacji tematu lub zamienianiu tragedii w dziecięcą zabawę, byle więcej zarobić. Inni uważają to za dopuszczalny, a nawet pożyteczny sposób promowania historii i postaw patriotycznych, głównie wśród młodych. Co na to sami powstańcy?
Sąd uznał, że firma miała prawo zwolnić podwładnego, który publicznie krytykował inicjatywę pracowników zaprasza...
Od 1 lipca zaczną obowiązywać nowe, ostrzejsze wymogi na egzaminie na prawo jazdy. Za rozporządzeniem w tej spra...
Od lipca ruszają wypłaty renty wdowiej. Na przelewy czeka ponad milion seniorów, którzy już złożyli wnioski o no...
W czerwcu niektórzy rodzice mogą otrzymać 800 plus nieco wcześniej niż wynika z harmonogramu. Jest też grupa, do...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Są poważne wątpliwości dotyczące prawidłowości liczenia głosów w wyborach prezydenckich, które należy wyjaśnić....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas