Jak urzędy radzą sobie z wydawaniem zaświadczeń o zameldowaniu

Większość urzędów bez problemu radzi sobie z wydawaniem zaświadczeń o zameldowaniu. Zwłaszcza że liczba wniosków o ich wydanie nie wzrosła dramatycznie po 1 marca 2015 r.

Publikacja: 15.12.2015 06:45

Jak urzędy radzą sobie z wydawaniem zaświadczeń o zameldowaniu

Foto: 123RF

W tym właśnie dniu weszły w życie przepisy o nowych dowodach osobistych, m.in. wykreślające z dokumentu tożsamości informacje o wzroście, kolorze oczu i właśnie o adresie zameldowania.

Resort spraw wewnętrznych zapewniał, że brak informacji o adresie nie będzie miał wpływu na kwestię ustalania tożsamości, bo wciąż jest tam numer ewidencyjny PESEL.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawo rodzinne
Nie trzeba mieć zgody drugiego małżonka na swoje wydatki
Prawo drogowe
Nowy znak drogowy i zmiany w oznakowaniu przejść dla pieszych. Co muszą wiedzieć kierowcy?
Prawo rodzinne
Postępowiec czy „pantoflarz”? Mąż z nazwiskiem żony poza statystyką
Praca, Emerytury i renty
Duże zmiany w wypłatach 800 plus w czerwcu. Od lipca nowy termin
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Praca, Emerytury i renty
Duże zmiany w zasadach przyznawania i wypłaty zasiłku pogrzebowego