Więcej czasu na streaming przed telewizorem. Pomógł im SkyShowtime

Platformy streamingowe na telewizorach oglądano w Polsce w lutym 2023 roku o minutę dłużej niż w styczniu. Widzowie przeznaczyli na nie po raz pierwszy ponad 6 proc. czasu – wyniki badania The Gauge.

Publikacja: 22.03.2023 17:40

Jednym z hitów filmowych dostępnych na Skyshowtime jest Top Gun: Maverick z Tomem Cruise`m

Jednym z hitów filmowych dostępnych na Skyshowtime jest Top Gun: Maverick z Tomem Cruise`m

Foto: Skyshowtime.com

16 minut dziennie, o minutę dłużej niż w styczniu oglądał statystyczny widz w Polsce zawartość platform streamingowych na ekranie telewizora – podała firma badawcza Nielsen w środę.

Po raz pierwszy tym samym widzowie takich aplikacji jak Netflix, czy Youtube poświęcili im przed szklanym ekranem ponad 6 proc. czasu (Nielsen pisze o 6,4 proc., ale pokazuje na wykresie 6,5 proc.). Dla porównania, w styczniu było to 5,9 proc.

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Usługi
DHL nie wyśle już do USA przesyłek o wartości wyższej niż 800 dolarów
Usługi
InPost skoczył o pięć lat do przodu
Usługi
Głośno o zakupach InPostu. Tak brytyjscy związkowcy zareagowali na przejęcie
Usługi
Potężna akwizycja InPostu w Wielkiej Brytanii. Zagrożona Royal Mail
Usługi
Koniec z paczkami wysyłanymi do USA. Hongkong podjął radykalną decyzję
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne