Reklama
Rozwiń
Reklama

Więcej czasu na streaming przed telewizorem. Pomógł im SkyShowtime

Platformy streamingowe na telewizorach oglądano w Polsce w lutym 2023 roku o minutę dłużej niż w styczniu. Widzowie przeznaczyli na nie po raz pierwszy ponad 6 proc. czasu – wyniki badania The Gauge.

Publikacja: 22.03.2023 17:40

Jednym z hitów filmowych dostępnych na Skyshowtime jest Top Gun: Maverick z Tomem Cruise`m

Jednym z hitów filmowych dostępnych na Skyshowtime jest Top Gun: Maverick z Tomem Cruise`m

Foto: Skyshowtime.com

16 minut dziennie, o minutę dłużej niż w styczniu oglądał statystyczny widz w Polsce zawartość platform streamingowych na ekranie telewizora – podała firma badawcza Nielsen w środę.

Po raz pierwszy tym samym widzowie takich aplikacji jak Netflix, czy Youtube poświęcili im przed szklanym ekranem ponad 6 proc. czasu (Nielsen pisze o 6,4 proc., ale pokazuje na wykresie 6,5 proc.). Dla porównania, w styczniu było to 5,9 proc.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Usługi
Allegro ogłosiło dużą inwestycję w centrum Polski. Setki nowych miejsc pracy
Usługi
Sebastian Mikosz: Poczta jest wygodnym obiektem ataku, zwłaszcza jeżeli walczy z konkurencją
Usługi
Kurier na etacie? Dostawy mogą zdrożeć o 12 proc.
Usługi
Poczta Polska przejmie Orlen Paczkę. Nowy gracz namiesza na rynku
Usługi
Duńska poczta żegna się z papierem. Kto następny?
Reklama
Reklama