Aktualizacja: 03.12.2015 06:45 Publikacja: 03.12.2015 06:45
Foto: 123RF
W coraz trudniejszej sytuacji na rynku prawnicy szukają nowych sposobów dotarcia do klientów. Są bardzo kreatywni – specjalizacje takie jak prawo mody czy prawo muzyki pozwalają na oferowanie bardzo specjalistycznych usług kierowanych do wąskiego grona odbiorców.
Anna Żmijewska, doktorantka Polskiej Akademii Nauk, która zajmuje się m.in. prawem autorskim, właśnie organizuje szkolenie „Moda w sieci prawa". Adresuje je nie tylko do projektantów i producentów odzieży, ale i tych, którzy np. planują sprzedaż mody w internecie.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Mój klient nie przyznał się do zarzucanych mu czynów; złożył oświadczenie dotyczące swojej kondycji zdrowotnej –...
Rzecznik Praw Pacjenta wypłaci pacjentowi najwyższą możliwą do przyznania sumę świadczenia kompensacyjnego z Fun...
Sąd Najwyższy uznał w środę częściowo skargi Karola Nawrockiego i Marka Jakubiaka, którzy zakwestionowali niektó...
Czy złożenie w akcie notarialnym nieprawdziwego oświadczenia stanowi przestępstwo? Sprawę, na kanwie historii z...
Wiemy, że maturzyści i ósmoklasiści często pragną sprawdzić swoje odpowiedzi zaraz po zakończeniu egzaminu. Dzię...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas