Aktualizacja: 09.04.2015 08:26 Publikacja: 08.04.2015 22:00
Łódzki tenisista Jerzy Janowic
Foto: Fotorzepa
Bogusław Wołoszański utrzymuje popularność
Foto: Fotorzepa
Małgorzata Kożuchowska jest gwiazdą serialu
Foto: Fotorzepa/Dominik Pisarek
Zakłady mają różne pomysły, jak wykorzystać znane postaci estrady, filmu, telewizji czy aren sportowych w promocji ubezpieczeń. Liberty Ubezpieczenia na przykład w swoich spotach postanowiła wykorzystać dziennikarza Bogusława Wołoszańskiego i pojazdy z czasów wojny, aby przekonać kierowców do zakupu pakietu OC+AC. W jednym z nich pyta on retorycznie, czy jadąc na wakacje, ubezpieczymy swój pojazd. W tle stoi czołg M3 Stuart. W najnowszych reklamach Wołoszański znajdzie się na pokładzie legendarnego bombowca B-17. Przypomni, że załoga „latającej fortecy" musiała w czasie przelotu nad Holandią „zmniejszyć ciężar o połowę, żeby wrócić do bazy". Tymczasem w Liberty „już na starcie", czyli przy zakupie ubezpieczenia, jest lżej.
Polska nie zdecydowała się na objęcie obowiązkowym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej e-hulajnóg i e-r...
Dlaczego Grupa PZU powinna się przekształcić w Holding PZU, co dalej z Alior Bankiem i Bankiem Pekao, co stanie...
PZU złożyło do prokuratury zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa. Chodzi o wypłatę nienależnego o...
Grupa PZU zwiększyła w 2024 r. przychody ze sprzedaży polis do 29,4 mld zł, a zysk netto największego polskiego...
Grupa PZU zwiększyła w 2024 r. przychody ze sprzedaży polis do 29,4 mld zł. Zysk netto największego polskiego ub...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas