Reklama

Rośnie popularność pakietów i usług assistance

Prawie czterech na pięciu badanych wie, czym są usługi assistance, a co piąty deklaruje, że korzystał z nich w ostatnim roku. Pakiety assistance coraz częściej decydują o zakupie polisy.

Publikacja: 01.03.2024 03:00

Prawie czterech na pięciu badanych wie, czym są usługi assistance

Prawie czterech na pięciu badanych wie, czym są usługi assistance

Foto: Adobe Stock

Rozumienie assistance jako usług pomocowych i ratunkowych jest coraz silniej zakorzenione w świadomości Polaków. Z cyklicznego raportu Mondial Assistance wynika, że w ten sposób zdefiniowałoby je 56 proc. badanych (o 6 pkt proc. więcej niż przed rokiem). Na drugim miejscu (30 proc.), z wynikiem podobnym jak w poprzedniej edycji badania, znalazło się postrzeganie tej usługi jako wsparcia w obszarze pomocy na drodze, gdy poruszamy się autem. Nieznacznie mniej respondentów – 29 proc. – określa assistance jako usługi ubezpieczeniowe, względnie dodatkowe usługi ubezpieczeniowe.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Ubezpieczenia
Coraz więcej kierowców rezygnuje z napraw. Winne ceny i drogie części
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Ubezpieczenia
Minorowe nastroje ubezpieczycieli. Wierzą w AI, ale zagrożenia przeważają
Ubezpieczenia
mStłuczka w mObywatelu już działa. Wiemy, ile szkód kierowcy zgłosili tą drogą
Ubezpieczenia
PZU odświeża i rozszerza ofertę ubezpieczeń na życie i zdrowie
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Ubezpieczenia
PZU ma nowego prezesa. Jak długo pokieruje nim Bogdan Benczak?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama